wtorek, 5 sierpnia 2014

Dla Mamy

W tym roku koralikowy prezent ode mnie nie dotarł na Dzień Matki, ale na obdarowanie Mamy zawsze znajdzie się następna okazja :)

Taka trafiła mi się odrobinę później - URODZINY mojej Mamy! Wyjątkowa okazja, więc nie było innej możliwości - musiał być i wyjątkowy prezent.

Mojej Mamie bardzo spodobały się kolczyki z serii PAW, które całkiem niedawno Wam pokazywałam. Jednak moja Mama jest "malutka" i w dużych kolczykach nie wyglądałaby zbyt korzystnie. W taki sposób powstały Pawie w wersji mini.


Wykonałam je z koralików TOHO w kolorze galwanizowanego złota z wykorzystaniem kryształowych kropelek i rivoli Swarovskiego.
Efekt bardzo mi się podoba, a Wy co sądzicie?





4 komentarze:

  1. Przepiękne! Delikatne, w świetnym połączeniu kolorów, po prostu cuda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! Moja Mama również była zachwycona :)

      Usuń
  2. Jestem zachwycona! Po prostu marzę o takich! :)

    OdpowiedzUsuń